when iman is inside

:: life is beautiful when everything is for Allah SWT ::

Sunday, January 23, 2011

: adik-adik :

dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih
Selawat dan salam buat Rasulullah SAW tercinta, ahlul bayt dan para sahbat serta seluruh para anbiya'

alhamdulillah PERMAS DAY berjaya dilaksanakan dengan lancar..walaupun ada kepincangan dan kelompangan di sana sini saat program dilaksanakan, namun, syukur tetap ana panjatkan buat mu ya Allah atas segala kemudahan, ilham dan rezeki serta kefahaman yang telah Kau berikan..

walaupun kesempatan bersama adik2 kurang dek kerana ada modul semalam..tapi sempatlah kenal dengan beberapa orang adik2..tapi maaf sangat2 dengan adik2 muslimat sebab tak dapat nak bersuai kenal dan bermesraan dengan ntum..mungkin adik2 nampak ana lebih rapat dengan adik2 muslimin..tapi sebenarnya taklah macam tu..mungkin sebab adik2 muslimin ni bila ditanya, diaorang cepat response, adik2 muslimat ni diaorang banyak berfikir sebelum response..adik2 muslimin ni diaorg tak kira betul ke tak diaorg main sebut je..

ape2 pun ana bersyukur sebab semalam alhamdulillah ramai yang hadir walaupun program ni tak seberapa punmeriahnya..cuma meriah dengan pengisian yang kebanyakan warga kampus rase boring..

penghuluwati adik2..si aisyah tu sangat energetic orangnya..suka ana tengok dia..boleh diharap dan orangnya friendly.. insya allah boleh menjadi pemimpin yang bagus..

overall..alhamdulillah perlaksanaan program simple tapi pengisiannya padat..
tahniah buat barisan urusetia dan person in charge (pic) PERMAS DAY 2011..

semoga Allah binding hati kami dengan kasih darinya yang berpanjangan..amin ya rabb..

0 comments:

Post a Comment