when iman is inside

:: life is beautiful when everything is for Allah SWT ::

Sunday, March 7, 2010

: moga esok lebih baik.. :


dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih
Selawat dan salam uat Rasul junjungan mulia, Muhammad SAW, keluarga serta ara sahabat juga para anbiya' sepanjang zaman

hari khamis yg lalu ana ke Batu Pahat,menziarahi seorang rakan yang kemalangan saat sedang bertugas (sebagai seorg polis)..alhamdulillah..kelihatannya semakin baik dan hebat..syukur jua Allah mengurnia rezeki pada kami hingga sempat juga kami menikmati makan malam berlaukkan asam pedas ikan mayong..
selesai satu lagi hari MITEK yang sukar diduga..esok hari penghabisan insya allah..moga hati2 yg kami sentuh malam ini terbuka untuk menerima taufiq dan hidayah dariNya..
insya allah hari jumaat nanti ana dan sahabat2 serta adik-adik akan berangkat ke kelantan..menjalani Kem Khalifah (2) di sana..semoga semuanya lancar..

tidak seperti selalu..malam MITEK kali ini agak berbeza..kerana risalah edaran yang kami edarkan berbentuk seperti buku kecil...lebih menarik untuk diberi kepada sasaran2 dakwah semuanya..alhamdulillah..berkat usaha dan kekreatifan seorang sahabat...

dan malam tadi tiada pula yang buat aksi2 menakukan atau mengerikan seperti malam perasmian..cumanya tak sempat pula untuk round di blok2 kuliah dan tempat2 gelap..
insya allah..hari ini yang sangat penat akan mendatangkan hikmah yang indah..jika tidak indah pun moga engkau damaikan hatiku dengan ketentuanmu..

pagi ni seharusnya ana took part dalam kursus pernikahan di LT..namun disebabkan masalah terbesar timbul.maka terpaksa melupakan hasrat itu..

insya allah..moga hari esok lebih baik dari hari ini atau selamanya..amin~!

0 comments:

Post a Comment